Sabtu, 30 Ogos 2014

TESTIMONI - MAGIC BODYSLIM SOAP

Magic Bodyslim Soap rm36
Banyak kelebihan.. kanak2 ruam atau ada mslh kulit pn blh guna..
berminat sila pm/sms/whatspp ke 012 2088910



Khamis, 28 Ogos 2014

CARA BETUL MEMBERSIHKAN FARAJ SELEPAS HAID DAN SELEPAS HUBUNGAN INTIM DENGAN SUAMI

CARA BETUL MEMBERSIHKAN FARAJ SELEPAS HAID DAN SELEPAS HUBUNGAN INTIM DENGAN SUAMI

Ramai dikalangan wanita yg tidak tahu cara sebenar membersihkan faraj, jika tidak dicuci dgn betul.....mana mungkin faraj akan bersih, jika tidak bersih dh tentu faraj boleh mengeluarkan bau yg kurang menyenangkan dan seterusnya menggangu rakan2 disekeliling terutama sekali hubungan intim dgn suami, jadi disini diberitahu cara2 yg betul bagaimana membersihkan faraj anda

Rawatan Meruang
Dilakukan setiap kali berhadas besar. Samada selepas haid, kedatangan nifas atau selepas bersenggama dengan suami. Bidan2 terdahulu sangat menitikberatkan kemantapan dan kebersihan faraj setiap kali habis tempoh berpantang kerana:

1. Mengelakkan keluarnya bau bangkai dari faraj akibat kotoran darah nifas yg tertinggal.
2. Mencegah dari keputihan
3. Salah satu usaha mencegah dari penyakit kelamin kerana jangkitan atau penyakit puan seperti cyst, fibroid, polip mahupun kanser pangkal rahim.
4. Memantapkan tiang seri kenikmatan suami isteri.


Kesihatan rahim dapat dipelihara jika kebersihan dijaga rapi.

POSISI MERUANG
1. Duduk di atas toilet bowl
2. Mencangkung dengan 1 lutut ke bawah
3. Berdiri dengan 1 kaki di angkat atas toilet bowl

CARA MERUANG.
1. Bersihkan jari dengan pencuci tangan. Jika saya...saya gunakan INTIM GEL JSD
2. Masukkan jari sedalam mungkin (sehingga ruas ke 3 jari-lihat gambar) sambil rilekkan paha, perut dan bahagian ari2. Jika anak dara...memadai jika masukkan jari sehingga ruas pertama shj.
3. Korek dicelah2 dinding dalam faraj. Kalian akan rasa bahagian menggerutu. Pusing dan korek keluar segala lendir, keputihan, lebihan darah atau sisa mani.

Melalui proses ini...kalian akan dapat merasa "kemantapan" tiang seri. Jika bahagian dinding dalam terasa keras menggerutu seperti gigi...maka ia bermaksud faraj anda sangat2 memuaskan hati suami. Jika faraj anda terasa longgar, tiada gigi dan berlecak....maksudnya faraj anda tidak rapi.
Kita boleh masukkan sekali INTIM GEL JSD ketika meruang di dalam faraj. Kerana INTIM GEL JSD ini adalah dari komposisi natural dan mampu mengatasi masalah "kekeringan faraj".

Ini juga merupakan cara2 untuk berhadas besar bagi wanita. Jika ada lagi darah selepas diruang farajnya beberapa kali... wanita itu tidak wajib solat.

Dan bagi yg nak jaga extra dalaman faraj...lepas dah meruang...bilas dan lap kering....Akhir sekali, cuci faraj dengan FEMININE WASH JSD.. Lakukan setiap pagi dan malam sebelum tidur.

INFO TENTANG KEPUTIHAN

Adakah anda mengalami masalah berikut?
Kegatalan pada kemaluan?
Selalu keluar cecair berwarna putih dan kekuningan disertai dengan bau?
Ketidakselesaan apabila ‘bersama’ suami?
Terpaksa memakai panty-liner setiap hari?

 Jangan Anggap Remeh
 
Ramai wanita menganggap keputihan itu adalah gejala yang normal dan akan sembuh dengan sendirinya. Anda silap! Keputihan adalah lebih jauh daripada itu…

 Tahukah anda bahawa keputihan terjadi disebabkan antara 2 sebab ini. Iaitu jangkitan bakteria seperti Bacteria Vaginosis ataupun kulat seperti Trichomoniasis dan Candida Albican.

Jika rawatan kulat ini tidak dirawat, maka kesannya akan menjadi bertambah teruk. Kulat ini mampu merebak keseluruh tubuh anda dan seterusnya jangkitan ini boleh menyerang organ-organ penting dalam badan anda.

Jangkitan bakteria atau kulat ini juga mampu merebak ke pasangan kita.

Hasilnya organ seksual lelaki juga akan mengalami kegatalan, kemerahan, kesakitan dan juga kulit melecet.

Cara Penggunaan Feminin Wash, Masker Vagina dan Intim Gel

Anda ade masalah KEPUTIHAN & KEGATALAN cuba lah dgn cara yg nani syorkan nie insyallah

CARA PENGGUNAAN SPT BERIKUT

Mula2 kita scrub 5 saat kelopak2 bunga kita dgn mv.Terasa tak daki2 keluar?Opss cukup jgn byk2 sapu n sental lama2 kira 5 saat ke 10 saat shj. Nnt luka.

Lepas tu kita sapukan fw dari bukit n kelopak2 bunga kita sampai kedubur hingga ke hujung belahan punggung tu. Biarkan fw tu kira sampai 30kali then baru bilas.

Kita masukkan intim gel. Sapu kanan kiri dinding faraj.Letak kat hujung jari sapu kan di pangkal rahim.Kita biarkan. Sapu juga di kelopak2 cinta kita dan di berlian kita.Lepas tu simpan dan perap.

Ulang sehari 2 kali atau lebih. Lebih afdal lakukan setiap kali lepas cuci kencing dan berak.

MAKAN JAMU AKU DARA UTK MEMPERCEPATKAN PROSES MENGELUARKAN KEPUTIHAN INI.

tips lagi: Jika berlaku gatal2 di faraj ketika proses ini sila Gunakan Magic powder masker vagina. Sapukan dikelopak2 bunga dan masukkan ke dalam vagina ( agak pedih)) tetapi berbaloi.

Ketika ingin mencuci intimgel didalam faraj selepas 6 jam. Letakkan magic powder masker vagina 2 inci dijari yg lembab. Scrub around dlm faraj n tarik intimgel dan keputihan tadi.

Akn terlihat keputihan atau sisa air mani berselirat keluar.Once bersih dari keputihan dan sisa air mani. Automatikly dinding faraj rapat.

So cuci kembali dgn feminin wash dgn step yg diberikan syorkan.

Dah selesai 

berminat sila pm/sms/whatspp ke 012 2088910

bole PM FB (Rosnani Mohd Noh)