Jumaat, 24 Oktober 2014

TESTIMONI - JAMU AKU DARA & MASKER

Testimoni Jamu Aku Dara (JAD) & Masker Vagina 

Salam nak kongsi 1 testimoni yg amat berharga n penting utk kita smua..
Ini adalah testimoni yg kita x sangka bole berlaku pada kita...
bukan reka citer @ ade2 kan citer tp nie adalah citer yg sbnarnya..
Hanya makan Jamu Aku Dara & guna serbuk masker tanpa disangka2 ade sesuatu yg keluar iaitu ulat..besar giler ulatnya tu... seperti dlm gmbr testimoni. Mungkin makan JAD panas.. ulat kat dalam pon x tahan panas....

Banyak yg kita tak tau dalaman kita mcm mana..bila diterangkan ramai lak memperlekehkan..
Ramai yg kata takde masalah..semua bagus..semua ok..semua tip top..
Di jsd ni mcm2 testimoni kami terima...bukan saja nak reka2..
klau anda syg kan diri anda cepat2 cari jln demi kebaikan..

nak tahu lebih lanjut lg ttg produk jsd lbih mdlm lg..
anda bole PM
sms/whtspp/wechat ke 01220889102
Apa2 pun ini semua ikhtiar sahaja..yg selebihnya Allah yg mengizinkan.
amin.





Khamis, 23 Oktober 2014

TESTIMONI - JAMU AU DARA (JAD)

Good morning...
Semalam bergegar group whatsapp dengan testimoni makan jamu aku dara (JAD) keluar ulat..besar giler ulatnya...
Banyak yg kita tak tau dalaman kita mcm mana..bila diterangkan ramai lak memperlekehkan..
Ramai yg kata takde masalah..semua bagus..semua ok..semua tip top..
Korang punya sendiri..pandai2lah jaga ye..
Di jsd ni mcm2 testimoni kami terima...bukan saja nak reka2..
klau anda syg kan diri anda cepat2 cari jln demi kebaikan..
nak tahu lebih lanjut lg ttg produk jsd lbih mdlm lg..
anda bole PM
sms/whtspp/wechat ke 0122088910



Sabtu, 18 Oktober 2014

TESTIMONI - MASKER



MASKER VAGINA - RM25.00 / 5 gram
~ merawat situasi kegatalan di miss V
~ menegangkan dan merapatkan bibir faraj
~ memberi keselesaan pada mereka yang kerap berpeluh/lebihan lendir
~ mengetatkan

Jumaat, 17 Oktober 2014

TESTIMONI - MPP & MIK


Gabungan mantap maajun pacak power dan minyak ikat kasih untuk para suami..

Maajun pacak power rm50
Minyak ikat kasih rm65