Rabu, 6 April 2016

MASALAH RAHIM KEMBANG....


Rahim Kembang sebenarnya sakit tau.
👉 perut rasa tak selesa.
👉 buncit
👉 kembung di bahagian ari - ari
👉 rasa macam nak kentut tapi mcm tersangkut
👉 tapak kaki sakit
ada tu memang tak selesa
👉 faraj berlendir
BAHAYA JIKA TIDAK DIRAWAT:
💔 Rahim Jatuh jika faraj lebar boleh terkeluar PANGKAL RAHIM (Tumbong)
💔 Sakit badan yang beragan.
💔 Emosional
korang tahu tak macam mana nak rawat masalah rahim kembang ni?
cara nak rawat :
1) makan jamu pengantin dara
👉 1 biji pagi
👉 1 biji petang
bagaimana Jamu Pengantin Dara ini membantu?
👍🏻 membantu mengecutkan rahim
👍🏻 menggerakkan lebihan lendir keluar melalui faraj
👍🏻 menggerakkan lebihan air keluar melalui faraj
👍🏻 memecahkan kumpulan angin dalam rahim
👍🏻 memecahkan kumpulan air atau darah dalam rahim.
Bagaimanakah Tindak Balas Proses Pengecutan Rahim ini berlaku?
✍ ari - ari akan rasa berdenyut
✍ ari - ari rasa mengeras
✍ lendir jernih lebih banyak dan aktif keluar
✍ cecair busuk akan keluar
✍ cecair yang bukan kencing akan keluar
✍ kentut vagina ketika menonggeng
✍ senak perut
✍ sendawa busuk
✍ kentut melalui dubur yang busuk
✍ muntah
✍ pening
✍ badan seram sejuk
Bagaimana kita nak tahu Rahim kita sudah sehat dan normal?
 tidak sakit - sakit seluruh badan
 muka kemerah - merahan
 faraj tidak mengeluarkan lendir ketika bukan berjimak
 faraj tidak mengeluarkan air
 tidak senak ketika berjimak
 tidak kentut vagina ketika jimak atau tak
 ari - ari rasa lembut kita tekan - tekan
❤️ perut tidak buncit.
❤️ datang bulan tepat waktu.
Bagaimana Jemaah JSD membantu?
👩‍❤️‍👩 kami jadi kawan anda untuk mendengar permasalahan diatas
👩‍❤️‍👩 kami bekalkan produk mengikut keperluan dan mengikut masalah untuk dirawat sahaja
👩‍❤️‍👩 dari hati ke hati penjagaan sehingga berjaya sembuh.
Soalan:
👀 berapa botol Jamu Pengantin Dara diPerlukan untuk Rawatan ini?
👀 berapa kosnya?
Jawapan:
📌 6 botol Jamu Pengantin Dara.
📌 1 botol berharga RM65/10biji
👉 belilah jika anda perlukan Rawatan ini RM390
🚑 Saya nak bantu untuk RM195 sahaja sehingga 15 April 2016 sahaja dengan Konsultasi Penuh.
🚑🚑🚑 makan dan ambil lah pada anda wanita, isteri yang sangat memerlukan ini.
ketika rawatan elakkan:
❎ no drip cantik kulit
❎ no supplement putih
❎ no injet vitamin c
❎ no injet kolagen
❎ no glutation
❎ no ice
❎ no perancang keluarga
❎ no durian
❎ campuran herba lain
❎ slimming pil
🕌 semuanya mestilah ikhtiar dan tawakal kepada Allah.
sebenarnya inilah yang ganggu dibenak saya, masalah rahim kembang korang ni.
🔒
🔓 LIKE kalau suka
🔓 SHARE kalau bermanfaat
🔓 komen lah apa pon awak nak.
Whtspp nani 0122088910

Selasa, 15 Mac 2016

TESTIMONI - KOPI PACAK POWER (KPP)

KOPI PACAK POWER (KPP)
★ merawat masalah kulit seperti kurap , kayap & panau.
★membantu menyembuhkan luka dgn cepat.
★ menyegar & menyihatkan badan
★ membantu memanaskan badan & melancarkan perjalanan darah
★ kekal bertenaga , cergas & lebih tahan lama utk bersama isteri.
 kandungan 
kopi
krimer
gula perang
skim milk
kurma
mahkota dewa
madu
goji
guarana
tongkat ali
bidara
garam bukit

OFFER RM125 3 BOX
HRG BIASA RM57.90 1 BOX
WHTSPP NANI 0122088910
FB - ROSNANI MOHD NOH








TESTIMONI - KOPI ANGGUN PERSONA (KAP)

Mencantikkan kulit dengan pengambilan berterusan
Menganjalkan payudara dan punggung
Menghilangkan masalah keputihan
Membantu memanaskan badan & melancarkan aliran darah
Kekal bertenaga dan cergas walau seharian bekerja
Anda berminat nak cuba yg power nie jom cepat whtspp nani 0122088910
promosi hebat sedang bermula...
3 kotak hanya RM125
Harga Asal RM57.90
Jimat sgt2 kan?







TESTIMONI - MASKER VAGINA & FWASH

Hakak nak bagi FREE je dengan setiap pembelian 2 FEMININE WASH JSD Bernilai RM100. Sekaligus menjadikan u all ahli JSD dan mendapat 20% setiap produk utk pembelian seterusnya.
Selain dapat mengharumkan "bunga", FW JSD bertindak merawat masalah gatal2 dan membuatkan si pemakai rasa selesa dan segar.
Hakak cuma nak bagi PERCUMA MV ni untuk u all rasa sendiri kesan serta merta ketat dan sendat dalam masa 2 minit sekaligus memekarkan kembali "bunga" yg bertahun2 lamanya tidak pernah di scrub!
Jom wassap hakak 0122088910 untuk hakak bagi keterangan lebih lagi mengenai produk2 JSD!
JANGAN LUPA MERUANG YE SAYANG2
Try dulu kaklong baru boleh bagi pendapat