Rabu, 10 Julai 2013

GATAL DI CELAH PEHA

C&P Testimoni pengguna Masker vagina dan Feminine Wash JSD..
terpanggil utk share entry ni bila jumpa 1 of my prends smlm bgtau saudaranya yg mengalami mslh bertahun22 akibat kegatalan d celah peha...setelah menggunakan MV dan FW alhamdullilah dlm 3 hari gatal22 kering dan sembuh.....

GATAL DI CELAH PEHA

ini bukan entry lucah ke atau apa apa pun tapi tolong baca dengan fikiran kesihatan, saya tau ramai yang malu nak sharing masalah ini, ada yang mendiamkan diri sahaja dan curi curi layari internet untuk tahu penyelesaian masalahnya...sama mcm sy dulu....curi curi search tapi semua tak menjadi...ada guna bedak sejuk, air suam bagi mati kuman, krim yang bukan untuk bahagian situ, disebabkan tak tahan sangat ke klinik dan katakan gatal2 bahagian badan. malu kot nak cerita bahagian tu sebabnya doktornya lelaki, last last dpt injection. memang baik tapi sekejap je. pastu gatal balik. sampai luka luka.. amatlah terseksa. amatlah merana.. yang mane untung nasib tak berkawen lagi, kalau yg dh berkahwin tak pasal malu dengan suami. semua ubat yang di gunakan tak mujarab sebabnya ia tak sesuai untuk bahagian sentitif tersebut. mana nak baik kan?

ada yang gunakan ubat makan iaitu anti fungas tapi makan ubat gatal akan menjadikan anda ngatuk tahap dewa. waktu bekerja pun pun boleh tido, bayangkan.

so kat sini nk bagi tips sikit apa yang korang perlu cari kalau ada masalah macamni ok?

1. boleh dapatkan MV n FW dr agen perunding JSD yang sah....
2. Ubat Anti Fungas, Ubat cuci darah (kalau tak nak mengantuk)
3. Pastikan kawasan tu bersih dan kering selalu
4. kalau ada pakai panty liner kerap tukar sebab kalau tak tukar panty liner tu sendiri menjadi fungas untuk kita
5. 'underware' kalau boleh jangan dibilas dengan pelembut kain ok
6. Setiap malam pakai pakaian yang selesa ya

Tiada ulasan: