Isnin, 5 November 2012

INFO TERKINI DR PENGASAS JSD....

comingsoon.... (DARI WALL PENGASAS)

Susuk dara akan keluarkan produk kecantikan set pemutih especially utk muka dan kulit amnya TANPA HIDROKINUN, HALAL dan daripada herba kerjasama dgn dr.nabisar
~ pencuci muka
~ krim muka
...
~ supplement untuk dimakan untuk kecantikan kulit dari dalam

*intim vgel
*feminin wash

yang ini sama mcm produk2 lain yang membezakan kami 100% herba n no chimical, no drug. sama kualiti dgn product kaunter dari luar negara. the best quality bukan cap ayam punya mcm dari indonesia, thailand, philiphina. mmg tak sama dgn penghasillan dalam malaysia punya yg kejar keuntungan semata2. tiada pewangi taw...yg wangi tu adalah dari bauan original dari herba dan duan original.

so yg ini bebas sikit lah tak mcm RANGKAIAN JAMU SUSUK DARA...yg perlukan consult one to one mcm doktor..yg ni kami BEBAS...mcm produk2 yang diniagakan dipasaran. harap u all faham 2 situasi ni.

so sesiapa yg telah menggunakan MARY KAY, CLINIQUE, DIOR, MILLIEA, SKII, CLITIENA boleh la beralih ke keluaran BUMIPUTERA yang sama level n sikit lebih murah DARI JENAMA2 YANG DISEBUTKAN INI. mcm produk penjagaan muka pemakaian yg berterusan dan kerap baru boleh nampak perubahan lebih cerah n bersih. kesan serta merta boleh rasa pipi tu lembut n halus. tiada pengelupasan lansung. tiada rasa panas, tiada rasa melekit. guna set produk muka ni kena sabar lah...bukan mcm pakai natasya, nv, tia amelia, de puteh atau d'wajah...yang boleh rasa perubahan kering dan mengelupas dalam tempoh 2 minggu. sesiapa yang pernah guna produk2 jenama mahal they know mcm mana nak bezakan PRODUK ADA KUALITI ATAU TIDAK. kita bawa kan dalam susuk dara supaya semua masyarakat wanita amnya mampu memiliki dgn harga yg mampu milik dan berkualiti sama taraf dengan jenama antarabangsa yg jual kat KLCC, SUNWAY PIRAMID, MID VALLEY, PAVILLION...kita bergabung dgn doktor nabisar n bawakan untuk u all.....tanpa hidrokinun dan raksa. herba n botanical just for u. tak perlu pergi klinik khoo buat laser mahal2.

saya sedang mencari alternatif...ramai yg mempersoalkan kenapa JAMU SUSUK DARA mcm ni mcm tu susah la nak bisnes....itu la ini la.... ok...sesiapa ada niat nak bisnes dgn susuk dara...ini PRODUKNYA. sesiapa niat nak bantu orang RANGKAIAN JAMU SUSUK DARA itu produknya....pilih la u all nak buat yg mana