Jumaat, 9 November 2012

TESTIMONI - JJC

Hidung berair...
•Bangun pagi jer bersin
•Gatal2 miang2 sekitar T Zone

hurmmmm resdung tu.Apa nak buat kakkk,tolong lah saya nak kawin lagi 4 bulan...sekurang kurangnya muka saya ni tak lah berkerutu berjerawat..nak clean and clear kak...xnk lg ada gtal2 kat pipi..batang hidung dan dahi saya.Aduhh kak..jamu resdung yang saya mkan tu xder mmbantu pun.lg satu ni ha,atas bahu dgn blkang bdan ada jerawat ler kak..wlopun x banyak hanya sebutir duo..nk je saya hilangkn.nk jd pgntin ni kak..
...
...

❤korang ada ke mcm ni?? Okay klu ada,meh nk gitau yg Jamu Jalinan Cinta ni mmg superb dan terbaik,hurmmm sbb tu lah xsemena mena jamu jlinan cinta jd rebutan.sbb dh ramai yg cuba,nak lagi dan buat stok byk2.apa khasiat ni..nak tahu,pm Zarra-sekarang ni jugak!!

❤terbaik u olls utk pnjagaan rahim dan mencuci darah kita. Rahsianya??pati haruan..salah satu nya.tapi ia langsung tak hanyir,still wangi herba sbb ia mix dgn brbagai herbs yg bgus dan boleh sembuhkn luka ibu bersalin..jgn tak tahu ok,jamu ni boleh naikkan seri wajah....btol dikkk..sbb peredaran darah yg lncar..xder lg darah2 ktor dan period pun lancar...