Isnin, 17 Disember 2012

TESTIMONI - COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE RM100/12SACHET

Suplemen kolagen kami bukan semata2 kolagen seperti kebanyakan produk lain. Produk COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE dirumus khas dengan tambahan astaxhantin iaitu anti-oksida yang dapat menyahtoksin di dalam tubuh, merawat kedut, kulit kusam, jerawat n jeragat serta memutihkan kulit.

Suplemen collagen kami adalah menyeluruh 2 in 1 kerana selain membaikpulih kulit ia juga diperkaya dengan khasiat herba/jamu untuk penjagaan kesihatan dalaman wanita. Khasiat manjakani, kacip patimah dan habatus sauda di dalam suplemen kami membantu wanita merawat sistem dalaman mereka supaya rahim menjadi sihat, bahagian intim menjadi ketat dan mantap. Payudara dan punggung kembali kencang dan padat. COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE adalah penjagaan menyeluruh dari HUJUNG RAMBUT KE HUJUNG KAKI, DALAMAN DAN LUARAN!!

Dengan harga yang amat rendah anda akan mendapat pakej bonus yang berbaloi-baloi di dalam suplemen collagen kami.



1) TESTIMONI COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE

sblm tu kita snap 2hari sblm makan Herbalicious Collagen White (CHW)... & gmbr slps tu kita snap after consume 12 sachet CHW...♥

Muka gebus dan bersinar2 dek penangan COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE .




2) Testimoni

testimoni
jujur dari pengedar jsd hasil dr bercologen herbalicious white.. setalah hbs 2 kotak.. tangan letak kat muke sbb muke cerah bukan sbb bedak atau edit setelah bercologen.. memg cologen mencerahkan seluruh badan.. (^_^)

3) Testimoni

Tiada ulasan: