Rabu, 9 Januari 2013

PRODUK & CARA PENGGUNAAN...


Ini sedikit panduan tentang PRODUK & CARA PENGGUNAAN JSD
Jamu Pengantin = RM65 (10 biji)
Jamu Aku Dara = RM48 (40biji)
Masker Vagina = RM25 (3g)

JAMU SUSUK PENGANTIN
ada 10 biji kan? first day nak guna, insert 2 biji (kiri + kanan) hari yg sama makan 4 biji waktu malam sebelum tidur..
malam esoknya, sebelum tidur, makan 2 biji lagi sebelum tidur
malam lusanya, makan 2 biji lagi sebelumtidur............................................
REHATKAN BADAN SELAMA 3 HARI

* dalam masa 72 jam ambil jamu pengantin tu, TOLONG JANGAN MINUM AIS. JANGAN MAKAN DURIAN, sebab durian panas, herba pun panas.. nanti dia tak tahan.. JANGAN MINUM AIR KELAPA sebab ia mengurangkan khasiat herba.....................................................

Pastu baru makan JAMU AKU DARA
2 biji siang n 2 biji malam....semua jamu perlu diambil SELEPAS MAKAN YA....
JAMU AKU DARA = herba yang dimakan memerah rahim menjadikan kecut dan mengecilkan mengakibatkan segala lendir dan air turun kedalam faraj di mana HERBA YG TELAH BERADA DALAM FARAJ STANDBY UTK MENYERAP KEKOTORAN TU.
Kaedah makan JAMU AKU DARA tu ialah :-
makan JAMU AKU DARA. 1 botol yg pertama 10 hari.pastu
botol kedua 20 hari (1biji siang n 1 biji malam).
pastu maintain 1 botol tu utk 40 hari...
JAMU AKU DARA = JAMU DI MAKAN SAHAJA. MEMPUNYAI 12 JENIS HERBA DALAM 1 KAPSUL.
sok period lancar mcm paip bocor. darah beku semua hancur2...mula2 je kena makan lebih sikit..pastu makinberkurang..................................................

Semua jamu harus makan setelah perut diisi... BANYAKKAN MINUM AIR MASAK YA

MASKER VAGINA
boleh guna tiap2 hari untuk rawatan dan penjagaan luar faraj, sangat bagus untuk masalah gatal2, tak selesa,masalah berbau, malah mampu tegangkan luar faraj kita, juga mencerahkan, jika terus diamalkan...........................................

X BOLE MAKAN JAMU KEPADA:
YG MENGHIDAP DARAH TINGGI YG SERIUS
SEDANG MENGGUNAKAN PRODUK JAMU LAIN(REHAT SEBULAN DULU YA..kasi semua clear...)
2 JENIS JAMU DAN MAJUN TAK BOLEH SEKALI GUNA.apa2 komplikasi saya tak mahu bertanggungjawab
minum air kelapa(menggurangkan fungsi jamu...)

Tiada ulasan: