Selasa, 2 April 2013

TESTIMONI - MASKER


ITEM: Magic powder susuk dara - masker vagina 
HARGA: RM25/5gm

ROSSA - 32 TAHUN IBU KEPADA 2 ORANG ANAK.

saya telah membeli package susuk dara berharga RM145 . saya telah menggunakan untuk diri saya sendiri more fokus untuk menjaga kepentingan hubungan suami isteri. di sini saya membenarkan hani berkongsi pengalaman saya. saya mempunyai anak perempuan 2 orang. seorang berumur 9 tahun. dan yang adik berumur 3 tahun.

pada 1 maghrib selepas solat. anak perempuan saya yang kecil menangis. sambil mengatakan kemaluannya sakit. sebagai ibu anak perempuan menangis mengatakan kemaluannya sakit betol - betol buat saya panik. anak terus menangis. puas saya tanya kenapa sakit. ada orang pegang ke apa..adik terus - terus menangis. saya pon dengan perasaan berani - berani takut masuk ke bilik dan periksa kemaluannya. tak ada apa - apa yang pelik. tapi anak saya terus menangis. bila di pakaikan seluar dalam dia kembali menagis. saya bertanya lagi...anak kecil saya cakap kena gigit nyamuk..bijaknya anak berumur 3 tahun menyuruh saya sapukan vicks. baru saya faham..sikit rasa gelabah tadi hilang. dengan keadaan yang boleh berfikir dan berhati - hati saya telah menyapukan magic powder ke kemaluan anak saya.
 Adik terus feedback.."ibu..ibu dah baik da,,,nyamuk dah pegi"
saya terus lega. dan anak saya macam tak ada apa - apa berlaku terus menonton tv dengan kakak dan ayahnya.
kami pun suami isteri berkongsi pengalaman ni. dan suami izinkan saya berkongsi dengan hani. saya rekemen pada kawan - kawan. magic powder ni bukan sahaja manfaat pada saya. malah pada anak - anak saya juga.


Tiada ulasan: