Selasa, 3 Disember 2013

TESTIMONI - MASKER & F.WASH

TESTIMONI 1 -- MASKER VAGINA & FEMININ WASH --

(( PREGGY MUM ))
saya nak guna sangat produk JSD ni..asyik dgr sana sini org heboh..masalahnye saya pregnant...tanye lah jugak...rupenye org pregnant boleh guna masker vagina, feminim wash dgn losyen mdh..alhamdulilah..3 produk ni sangat2 membantu saya...

bila mengandung ni saya pun xtau nape selalu keluar lendir kat miss v saya..sampai underware jd hitam...bau plak kurang menyenangkan..xselesa sangat..rasa kalau saya duduk berbau..nk dekat org pun segan...

so amazing..lepas sapu masker n guna fw pas mandi..miss v segar sangat2..rasa lendir2 hitam pun xde..rasa selesa sangat..bau pun hilang..Ya Allah hebat sunguh...syukur sangat...xperlu lg rasa malu..pastu losyen mdh sangat2 membantu saya...sbb bila ngandung kaki saya selalu krem..jd saya sapu dulu losyen sblm tido...suprise...xde lg bangun tgh mlm menahan krem kaki..sampai nk jatuh2 bangun dgn perut yg sarat ni.. -- best betul produk JSD ni --..patot la ramai sngt yg heboh...rasa tenang mengandung ni hehehe...syukur sangat

berminat sila pm/whatsapp/sms 012 2088910


Tiada ulasan: