Selasa, 25 Februari 2014

CATUABA - UBAT KHAS UNTUK LELAKI


CATUABA Adalah Ubat Herba Asli Yang Pekat Dan Mujarab Yang Dapat Membantu Golongan Lelaki Dewasa Yang Berdepan Dengan Pelbagai Jenis Masalah Kesihatan Dalaman Dan Luaran Dengan Memberikan Tahap Kesihatan dan Tenaga Yang Optimum Sekaligus Mengembalikan Tenaga Kelelakian Yang LUAR BIASA & LIAR BIASA!

Tidak Seperti UBAT KUAT Yang Lain, CATUABA Mempunyai Kandungan 100% Ramuan Bahan Asli,HALAL, Mudah Dan Selamat Digunakan Serta Sesuai Untuk Penghidap Kencing Manis, Jantung Dan Darah Tinggi. Dengan EXTRA POWERNYA, CATUABA dapat merawat keletihan dan kelemahan umum serta kebimbangan dan daya ingatan yang lemah! Inilah rahsia menjadiΓ‚ LELAKI POWER!


Makmal Negara Brazil, Akademik Penyelidikan Perubatan Persekutuan Amerika Syarikat dan Makmal Sains Reproduktif Universiti HAVARD , Amerika Syarikat telah sama-sama menjalankan penyelidikan saintifik ke atas lelaki-lelaki India Tupy dan kaitannya dengan 
CATUABA. Micheal Van Straten, seorang pakar British yang terkenal dalam bidang penyelidikan tumbuh-tumbuhan perubatan berkata : Ini merupakan salah satu kejayaan utama terapeutik dalam bidang disfungsi erektil, lebih-lebih lagi, ada bukti bahawa penggunaan jangka masa panjang TIDAK membawa apa2 kesan sampingan.

catuaba certified


Kenapa CATUABA?Catuaba salah satu jalan keluar yang SUDAH terbukti kebekesanannya. Bagi mereka yang bukan kronik, hanya selepas 2 jam pengambilan sudah terbukti kehebatannya. Kandungan 100% Herba asli. Tiada kesan sampingan. Amat sesuai dan mampu merawat masalah syahwat, mati pucuk, kencing manis, darah tinggi, jangtung, prostat, batu karang, gout, buah pinggang dan lain lain. 
KHUSUS untuk meneyelesaikan masalah seks kaum lelaki. Bererti juga untuk kaum wanita. Kebanyakan lelaki mempunyai isteri yang kadang jauh lebih muda. Sudah pasti keupayaan seksnya kadang-kadang mengatasi suami. Dalam kebanyakan hal isteri yang terpaksa membantu suami untuk menyelesaikan hajatnya. Dalam Islam tak salah dengan apa cara sekalipun asalkan tetap memenurut syariat. Sampai bila kita mengharapkan bantuan isteri untuk memulakan atau memenuhi tuntutan botaninya. Apatah lagi kalau isterinya pun kurang berminat tentu sahaja akan keduanya menemui jalan buntu. Rugilah, kenikmatan dunia sudah tercabut dari diri kita.Tuhan mengatakan itulah bayangan nikmat syurga. Nikmat seks. Nikmat lagi berpahala besar.


Sex lelaki lemah akibat kencing manis, darah tinggi, prostat, batu karang, gout, buah pinggang dsbnya. Bayangkan kalu organ sex sudah berfungsi dangan normalnya ini bererti penyakit2 lain akan turut beransur sembuh atau semakin berkurangan. Sebagai contoh, adalah mustahil sama sekali sex lelaki akan berfungsi normal dalam keadaan kita menderita kecing manis. Secara logic akalnya tentu lah penyakit kencing manis yg sembuh dahulu untuk sex berfungsi normal. Itulah keajaiban catuaba. Cubalah anda akan pasti merasa kelaianan. Ajaibnya anda dan isteri anda seperti malam pengantin.


FUNGSI UTAMAPengambilan Kotak PERTAMA DAN KEDUA* Tindak balas selepas 2 jam pengambilan akan memberi kepuasan kepada isteri yang sangat luar biasa!!!


Pengambilan Kotak SETERUSNYA* Menggalakkan pembesaran zakar hingga sekali ganda;* Memberi tenaga kepada kaum lelaki* Boleh merawat mati pucuk, ejakulasi pramatang & disfungsi seksual lelaki* Boleh mengimbangkan hormon tubuh manusia dan menggalakan rembesan hormone lelaki (testosteron)* Boleh menggakkan pengedaran darah* Boleh meningkatkan system imunisasi badan* Boleh menguatkan daya ingatan walaupun di usia lanjut.


ANDA AKAN MENJADI LELAKI YANG* Masih mempunyai kesuburan yang tinggi selepas usia 60an* Kekal bertenaga walaupun berusia 70 tahun.* Berusia 80an tetapi masih menikmati hubungan seksual dengan isteri-isteri masing-masing.


18 FUNGSI CATUABA* Membantu kaum lelaki mempunyai keupayaan sex yang kuat dengan memiliki* Menggalakkan Pembesaran yang sekali ganda pada organ sex lelaki* Memperbaiki masalah keletihan dan kebimbangan* Memberi badan yang lebih kuat, sihat dan bertenaga* Menggalakan peredaran darah,mencegah penyakit kardiovaskular* Mengurangkan kolesterol darah* Meningkatkan fungsi hati,buah pinggang dan paru-paru* Merawat hiperplasia prostatik benigna(BPH)* Meningkatkan taraf kehidupan seksual* Memperbaiki masalah keletihan dan kebimbangan* Meningkatkan daya ingatan* Mencegah kencing manis* Membantu mengurangkan tekanan kehidupan* Meningkatkan pertumbuhan otot dan kekuatan badan* Meningkatkan peratusan kesuburan* Anti keradangan* Meningkatakn imuniti badan
* Mengaktifkan kadar metabolisma

what is catuaba


Bahan-bahan catuaba adalah:bahan catuaba
testimonial catuaba
testimonial catuaba
testimonial catuaba
testimonial catuaba
testimonial catuaba
testimonial catuaba
testimonial catuaba
testimonial catuaba


Cara Mengguna CATUABA1. Ambil 1-2 jam sebelum bersama isteri.2. Tuangkan 1 sachet terus kebawah lidah. (boleh dimulakan dgn setengah sachet dan lihat kesannya. Bagi wanita guna hanya setengah sachet sahaja3. Kemam 20-30 saat dan telan.4. Minum air(jangan terlalu banyak)5. Yang berumur dibawah 50 tahun 1 sachet untuk 3 hari sekali dan yang berumur 50 tahun 1 sachet untuk 2 hari sekali.


Perhatian:Jika setelah minum Catuaba ini mengalami rasa sakit di beberapa bagian tubuh, misalnya sakit kepala, maka rasa sakit tersebut membuktikan bahwa ramuan Catuaba sedang bekerja, sebab salah satu fungsi utama dari Catuaba adalah merangsang system saraf, dan pada bagian yang sakit di kepala itu terdapat saraf atau aliran darah yang kurang lancar.Untuk menghilangkan dan meringankan rasa sakit, sangat dianjurkan agar banyak meminum air putih.

Tiada ulasan: