Jumaat, 1 Februari 2013

TESTIMONI - JPD, F.WASH & CLH

permulaan saya menggunakan JSD adalah kerana keputihan. walaupun pada masa tu hanyalah permulaan tapi saya cukup risau bila doktor bagi saya pil peluru yang macam lilin tu... untuk insert, keputihan cuma hilang seketika... n saya mula tertarik dengan jamu pengantin dara.. saya dapatkan khidmat perunding jsd.. ternyata banyak pantang larangnya dan saya ikut segala cakap perunding saya... insert n then buang segala kotoran setelah cukup 72 jam... dia juga ingatkan saya.. jangan lebih 72 jam.. takut akan jadi jangkitan.. akibat kotoran, fungus yg telah dia serap tu... tempoh rawatan hanya 3 hari, minggu seterusnya saya buat pap smear.. doktor puji. dia cakap bersih.. sihat... saya tanya doktor sakit puan tersebut berkenaan jamu yg diinsert.. dia jawab.. ' x salah dengan jamu yg puan guna. dan caranya juga agak baik dimana puan disuruh keluarkan kotoran tersebut.. bukan biarkan dia berkerak seperti sesetengah jamu perapat yang lain..." pendapat saya pula.. jamu tu cuma untuk pembersihan, bukan setiap hari kita kena insert bersihkan.. saya buat 6 bulan sekali iaitu sebulan sebelum saya buat ujian pap smear.. setakat ni alhamdulillah... x der masalah. Saya amat yakin dengan buatan orang kita sendiri ;)

mslh kptihan sy truk...sy nekad amik jsd...guess what..,kptihan ilang trus...sy pnah doc amik ubat hospt bt useless...after one week it come back...pas insert sy pn xkuar pape sbb slama 3hari@72jam 2 jamu dh kuar dgn sndri ble sy buang air kecil...mggu lepas sy g cucuk perancang n wat paps smear...tau doc ckp pe?bersihnya...sy snyum je...sbb doc 2 tau sblm ni miss v sy da jangkitan kuman...dia tnya n sy ckp sy insert jpd...dia ckp pnah dgr n kwn dia bminat wat research psl produk 2...mmg xda bahan2 yg bleh menyebabkn kekeringan,luka or exc.

mengalami keputihan sampai naik hijau ngan bau..ngan gatal.. dan setiap bulan p cek kat doc doctor suruh sumbat sejenis ubat.. tp ubat tu setiap bulan kena sumbat bila dah keputihan terlalu teruk.. sampai x boleh nk pregnant, sampai bercerai dh pun..bila dipertemukan dengan jsd sekali sumbat jer dengan 2 biji pengantin dara dan 8 biji makan mengikut aturan yg saya arahkan..(walaupun saya bukan doktor)...plup.. seketul alien dari mis v keluar.. dan lega katanya.. dah tak gatal lagi dan x becak lagi.. sekarang sedang mengamalkan coklat love habibi. dan feminine wash.

ni testimoni cust saya sendiri yang dah bertahun tak period n dah byk klinik n hospital serta farmasi dia pergi TERMASUKLAH MENGGUNAKAN UBAT KLINIKAL





1 ulasan:

Kaknani berkata...

Salam..
berminat nk mcuba set nie..
1. JPD RM65/10biji
2. F.Wash RM48/100ml
3. CLH RM48/30gm

postage rm7 seluruh malaysia & rm11 utk sabah & sarawak

or call @ sms utk pertanyaan 012 2088910