Jumaat, 1 Februari 2013

TESTIMONI - MBSS


Magic Body slim Soap RM36/100gm

tidak hanya berfungsi utk melangsingkan badan...sekiranya anda mempunyai tompok2 hitam di bahagian badan, parut bersalin, parut sebab nyamuk ke..pendek kata TONA tak SEKATA..cuba amalkan penggunaan sabun ini...ketika mandi ulit tubuh ada..gosok keseluruh badan dan sental bahagian2 bermasalah itu..insyaAllah kulit anda akan gebu semula di samping dapat menghilangkan lemak badah...kalau tak percaya mak saya yg berumur 50thn pun dah dapat manfaatnya...saya sendiri pun perasan kulit kakinya dah kurang pecah...kakinya yg sentiasa bengkak (sebab kaki x dapat tampung berat badan so bila banyak berjalan dan buat kerja, kaki akan bengkak dan x surut2) pun dah kecut dan dah boleh solat tanpa rasa sakit...side effect guna sabun ni dia sentiasa buang angin.....alhamdulillah saya bersyukur......sebab dgn penemuan sabun ni masalah sakit lutut dan sakit kaki mak saya dapat di kurangkan jadi dia semakin kurang bergantung dgn ubat. Lepas raya haji mak saya order lagi 2 buku sabun ni supaya bekalan dia tak putus...Saya harap anda semua juga dapat manfaat dgn perkongsian ini...





1 ulasan:

Kaknani berkata...

berminat dgn sabun nie... RM36/100gm

postage rm7 sluruh malaysia & rm11 sabah & sarawak

bole call@sms ke 012 2088910

162870063368
Rosnani Mohd Noh
Maybank