Rabu, 11 Februari 2015

TESTIMONI - INTIM GEL, MASKER & F.WASH

TESTIMONI
PRODUK :
Masker Vagina - RM25
Feminine Wash - RM48
Intim Gel - RM56
"Saya ada masalah keputihan dan masalah ini akan lebih teruk sewaktu datang bulan. Kulit saya juga agak sensitif dan bila adanya keputihan dan perpeluhan kulit pada bahagian paha saya akan menjadi ruam. Gatal-gatal tak payah ceritalah.. Selepas diperkenalkan dengan JSD ni saya nekad juga guna walaupun tak berapa percaya pada mulanya. Tutup mata je laa.. TAK CUBA TAK TAHU kan..
Memula guna FW, rasa terkejut sebab Miss V sejuk jer. Kemudian saya gunakan Intim Gel lak. Ni lagi terkejut sebab selepas 10minit saya insert, ada cecair yang keluar dan sangat banyak. Sejujurnya memang berbau. Saya biarkan sampai cecair tu berhenti. Saya cuci semula Miss V dengan FW.Kemudian saya insert gel tu semula.Masa ni takde apa yang keluar tapi saya persan masa nak insert tu laluan cam dah ketat sikit.. Memikirkan gatal-gatal yang ada pada celah paha saya amik MASKER VAGINA dan sapu. Buat macam bedak sejuk. Alhamdulillah..malam tu dengan lenanya saya tidur. TQ JAMU SUSUK DARA.."
NANI
0122088910

Tiada ulasan: