Rabu, 11 Februari 2015

TESTIMONI - JPD, FWASH & MASKER

TESTIMONI....

[ menyerah sebelum mencuba ]

Sebenarnye saya dulu hampir2 mengalah dengan masalah keputihan dan berbau...pada siapa nak story..segan giler...nak jumpe doktor..nak ckp sakit apa...xkan nak jwp miss v berbau doktor..aduh MALU BESOR rasa....

Dulu produk penjagaan wanita..tidak benar2 di komersialkan,hanya ckp2 mulut je..MAKIN HARI MAKIN xselesa..kalau cangkung je berbau..MEMANG KES BERAT NI...

on pesbuk nampak iklan JSD..rasa masa tu produk jsd je yg BERANI ketengahkan MASALAH HAL DLM KAIN ni..saya pun order

Jamu pengantin dara
Masker v
Feminine wash

Rupenye ini lah PRODUK penjagaan wanita yg benar2 selesaikan masalah saya... syukur sangat sekarang TIADA LG mslh tersebut... saya pun xtau apa jadi kalau saya xjumpe PRODUK HEBAT ni...

MAHAL saya xkisah janji masalah saya PULIH...berkira tentang DUIT pun xguna...hari2 di rundung malang...duit BEKEPUK2.. tapi xdpt ubati HAL DLM KAIN..

Fikir2 kan lah wahai WANITA.. wang memang xboleh beli KESIHATAN.. tp wang boleh beli PRODUK KESIHATAN utk rawat masalah kita..

Nak tahu lg info ttg JAMU SUSUK DARA
jangan rasa malu demi kebaikan sediri...

SMS/WHTSPP - NANI 0122088910

Tiada ulasan: